مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-13سياسي

با کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت محمد قنبری اظهار کرد: - دبیر شورای تامین امنیت استان خوزستان گفت: کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کرده اند بدانند، اراده دستگاه قضا و دستگاه های حافظ امنیت برای برخورد با آن ها جزم و نفوذ ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت محمد قنبری اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم سه پیام مهم مخابره کرد که پیام اول به دشمنان و معاندین نظام بود.

مردم غیور ایذه با حضورشان اعلام کردند که برای دفاع از این انقلاب حتی جان خود را تقدیم می کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: پیام دومی که از حضور مردم در این مراسم مخابره می شود، اقتدار و امنیت کشور است.

کسانی که جوانان را اغفال می کنند و نظم و امنیت عمومی را نشانه رفته اند باید بدانند دوران ببزن و در رو ایذه به پایان رسیده است.

وی پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری را وحدت اقوام عنوان کرد و افزود: خوزستان مظهر وحدت اقوام است و در شهرستان ایذه شاهد وحدت ایل لر و بختیاری و بهمیی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می شود

با کسانی که با استوری های تحریک آمیز اقدام به تهییج مردم کردند برخورد می شود