مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-17ورزشي

عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران


کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی دیدار استقلال و تراکتور آورده است: «آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانباک به نقل از خبر ورزشی، کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم های مقابل جریمه نقدی لحاظ می کند.

اتفاقات و حواشی دیدار هفته پایانی لیگ برتر بین استقلال و تراکتور که برتری هفت بر یک آبی پوشان را به همراه داشت، زیر نظر کمیته انضباطی و ناظرین ویژه آن قرار گرفت و پس از یک ماه آرای این دیدار اعلام شد که عجیب ترین آن برای مدافع میانی اخراج شده سرخ پوشان تبریزی است.

آرش قادری، مدافع میانی تراکتور در دقیقه 67 این مسابقه و در حالی که استقلال با نتیجه 4 بر یک پیش بود، با یک تکل بلند مانع از ورود امیرارسلان مطهری به محوطه جریمه و قرار گرفتن مهاجم آبی ها در موقعیت تک به تک شد که این خطا با کارت زرد دوم و اخراج او همراه بود ولی جریمه انضباطی نیز به دنبال داشته است.

کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی دیدار استقلال و تراکتور آورده است: آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید 100  این رای عجیب در حالی جزو جرایم نقدی کمیته انضباطی محسوب می شود که بازیکنان فوتبال بخاطر خطای مرتکب شده در همان زمین بازی هم کارت زرد یا قرمز دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران

عجیب ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران