مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-02سياسي

دولت پول گندمکاران را در اسرع وقت پرداخت کند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کشاورزان نیازمند حمایت دولت هستند، گفت: کشاورزان در حال برداشت گندم هستند لازم است دولت بعد از خرید این محصول دراسرع وقت پول گندمکاران را پرداخت کند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کشاورزان نیازمند حمایت دولت هستند، گفت: کشاورزان در حال برداشت گندم هستند لازم است دولت بعد از خرید این محصول دراسرع وقت پول گندمکاران را پرداخت کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در نماز جمعه12 خرداد ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران ساروی، اظهار کرد: لازمه داشتن ایمان ترک حرام، به جا آوردن واجبات و رعایت شعائر دینی است.

وی به سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: 60 سال از شروع انقلاب اسلامی می گذرد و به برکت راهنمایی های امام راحل و حمایت های مردمی انقلاب اسلامی که از سال 1342 شروع شد به پیروزی رسید.

خطیب نمازجمعه ساری تصریح کرد: بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی صیانت کردیم و این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته آتی، به روزجهانی محیط زیست اشاره کرد و گفت: لازم است در مصرف سوخت های فسیلی، استفاده بی رویه و غیرعلمی سموم کشاورزی، دفع پسماند شیمیایی و صنایع، مدیریت پسماند سازو کارهای دقیق ومطلوبی برای صیانت از محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پول گندمکاران را در اسرع وقت پرداخت کند

دولت پول گندمکاران را در اسرع وقت پرداخت کند