مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-01سياسي

معارفه اولین فرماندار میان جلگه


در مراسمی با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی، اولین فرماندار میان جلگه معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، هادی طباطبایی عصر امروز در مراسم معارفه اولین فرماندار شهر جدید التاسیس میان جلگه اظهار کرد: انقلاب اسلامی از 2 ویژگی جمهوریت و اسلامیت برخوردار است و مردم ایران در 12 فروردین 1358 به این نظام برای حاکمیت سیاسی رای دادند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه ها و انتخابات مختلف نمود و ظهور پیدا می کند و امسال هم شاهد اتفاق بزرگ انتخابات هستیم.

طباطبایی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال در این خصوص تذکر دادند و بر 4 محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابتی بودن انتخابات تاکید کردند.

وی تصریح کرد: توجه ها و چشم های بسیاری به این انتخابات است.

امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم از این رو همه وظیفه دارند در خصوص حضور مردم در صحنه انتخابات تاکید کنند و نقشه های دشمنان را برای مایوس کردم مردم نقش بر آب کنند.

طباطبایی ابراز کرد: در حوزه تقسیمات کشوری با همت مردم منطقه، مدیران و مسئولان ارتقای شهرستان میان جلگه اتفاق افتاد و این هدیه آماده شده، توسعه این منطقه با استقرار فرمانداری سرعت خواهد گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه اولین فرماندار میان جلگه

معارفه اولین فرماندار میان جلگه