مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-10سياسي

آموزش پذیری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی امروی ضروری است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان، با اشاره به اهمیت آموزش پذیری جامعه در رابطه با اثرات مخرب مواد مخدر گفت: متاسفانه هنوز نظام فرهنگی ما نتوانسته است هم افزایی مطلوبی در امر آموزش پذیری ایجاد کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان، با اشاره به اهمیت آموزش پذیری جامعه در رابطه با اثرات مخرب مواد مخدر گفت: متاسفانه هنوز نظام فرهنگی ما نتوانسته است هم افزایی مطلوبی در امر آموزش پذیری ایجاد کند.

علی مرادی امروز شنبه(20 خردادماه) در جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: آسیب های اجتماعی برای جامعه خطر آفرین است و نیاز به توجه جدی و آگاه سازی مناسب دارد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش پذیری جامعه در رابطه با اثرات مخرب مواد مخدر افزود: متاسفانه هنوز نظام فرهنگی ما نتوانسته است هم افزایی مطلوبی در امر آموزش پذیری ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز استان کردستان، هنر را مهم ترین ابزار و ظرفیت بی بدیل صدا و سیما و رسانه محلی برای آموزش آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر ذکر و عنوان کرد: صدا و سیما می تواند قرارگاهی برای پرا کندن نشاط و شور در جامعه باشد.

وی، بیان کرد: ایجاد کارگاه های اشتغالزایی موفق توسط بهبود یافتگان و بازتاب آن در رسانه صدا و سیما می تواند در ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پذیری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی امروی ضروری است

آموزش پذیری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی امروی ضروری است