مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-01سياسي

لزوم بهره گیری از وجود عظیم امام رضا (ع) در تشکیل جامعه اسلامی


مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: باید بتوانیم از گنجینه عظیم امام رضا(ع) در تشکیل جامعه اسلامی و تمدن سازی اسلامی بهره گیری وافر و کامل نماییم.

- مشهد ـ مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: باید بتوانیم از گنجینه عظیم امام رضا(ع) در تشکیل جامعه اسلامی و تمدن سازی اسلامی بهره گیری وافر و کامل نماییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی سعیدی زاده شامگاه چهارشنبه در اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) پس از تبریک سالروز میلاد مسعود شمس الشموس و انیس نفوس امام رضا علیه السلام اظهار کرد: برای ما مایه مباهات است که سرزمینمان میزبان وجود نازنین امامیست که نماد علم و عقل حکمت و منطق و تدبیر و سیاست است و به فرموده رهبر معظم انقلاب آنگاه که در معرض یک تجربه تاریخی عظیم و نبرد پنهان سیاسی قرار می گیرد به برکت تدبیر الهی شیوه حکیمانه را در این آزمایش بزرگ پیش روی آیندگان قرار می دهد.

مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: تردیدی نیست که جشنواره موفقی با این همه دستاوردهای دلنشین نیار به حمایت های بیشتری دارد.

وی گفت: ما به امام علی بن موسی الرضا (ع) در گوشه ای از صدر تاریخ نمی پردازیم و ما امام رضا (ع) را در گوشه ای از تاریخ اسلام محصور نمی کنیم بلکه از این منبع فیض الهی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از وجود عظیم امام رضا (ع) در تشکیل جامعه اسلامی

لزوم بهره گیری از وجود عظیم امام رضا (ع) در تشکیل جامعه اسلامی