مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-07اجتماعي

حجاج کردستانی 28 خرداد راهی سرزمین وحی می شوند


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعزام زائران حج تمتع کردستانی از 28 خرداد خبر داد و گفت: اعزام کاروان های حج تمتع تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از اعزام زائران حج تمتع کردستانی از 28 خرداد خبر داد و گفت: اعزام کاروان های حج تمتع تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

کاوه شیرزادی، در گفت وگو با ایسنا، از اعزام زائران حج تمتع کردستانی از 28 خرداد خبر داد و گفت: اعزام کاروان های حج تمتع تا یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی به سهمیه حج تمتع استان کردستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال هزار و 340 نفر کردستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهند شد که 39 نفر عوامل اجرایی از استان کاروان های حجاج را همراهی می کنند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان با اشاره به اعزام حجاج کردستانی در قالب 9 کاروان بیان کرد: از تعداد کاروان های اعزامی به حج تمتع هشت کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع می باشد.

وی با اعلام اینکه فرآیند اعزام حجاج از مقصد پروازی همدان انجام خواهد شد، افزود: تمام هماهنگی ها برای انجام خدمات و رزرو هتل و دیگر اقدامات توسط سازمان حج و زیارت انجام شده و در اعزام کاروان ها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج کردستانی 28 خرداد راهی سرزمین وحی می شوند

حجاج کردستانی 28 خرداد راهی سرزمین وحی می شوند