مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-03اقتصادي

کارمزد کاریابی های داخلی و خارجی ابلاغ شد +جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ضوابط و شرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1402 توسط هیئت مرکزی موضوع ماده (2) آیین نامه اجرایی کاریابی ها در جلسه مورخ 1402/3/10 با حضور اعضای هیئت .

- ضوابط و شرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1402 ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ضوابط و شرایط پرداخت تعرفه خدمات کاریابی مرتبط با دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی در سال 1402 توسط هیئت مرکزی موضوع ماده (2) آیین نامه اجرایی کاریابی ها در جلسه مورخ 1402/3/10 با حضور اعضای هیئت به تصویب رسید و از سوی امید ملک، مدیرکل دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیران کل اجرایی استان ها جهت اجرا، ابلاغ شد.

بر اساس این ابلاغیه نرخ فعالیت دفاتر کاریابی داخلی برای ارائه خدمات مندرج در بند الف ماده 11 آیین نامه اجرایی صدرالاشاره به کارگیری اشتغال یکساله و بیشتر کارجو در واحد پذیرنده نیروی کار حداکثر معادل یک ماه حقوق پرداختی یا اعلامی از سوی کارفرما می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمزد کاریابی های داخلی و خارجی ابلاغ شد +جزییات

کارمزد کاریابی های داخلی و خارجی ابلاغ شد +جزییات