مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-07اقتصادي

اعلام جزییات طرح های تشویقی مشترکین برق در یزد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: مشترکان برق به هر میزان که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند به ازای هر کیلووات ساعت پاداش دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی جم صبح امروز با اشاره به این که وزارت نیرو 140 برنامه عملیاتی برای عبور از دوره اوج مصرف تابستان جاری تدوین کرده که همگی در دست اقدام است، اظهار کرد: طرح کاهش مصرف برق خانگی نیز از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

  وی افزود:طرح کاهش مصرف برق خانگی متناسب با اقلیم هر منطقه طراحی شده و تمام 615 هزار مشترک خانگی یزدی می توانند با کاهش مصرف برق خود در مقایسه با دوره قبل از دریافت پاداش روی قبض خود بهره مند شوند.

  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: تنظیم دمای محیط کار و یا منزل بر روی 24 درجه سانتی گراد خیلی تاثیرگذار بوده و اگر وسایل برقی اضافی نظیر روشنایی مازاد نیز کمتر استفاده شود، در کاهش مصرف موثر خواهد بود.

  جم با بیان این که مشترکان هر میزان که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند تا دو هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت پاداش دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: این عدد 20 برابر میزانی است که برق فروخته می شود، به عبارت دیگر در صورتی که ما یک کیلووات ساعت صرفه جویی کنیم برای آن هایی که زیر الگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات طرح های تشویقی مشترکین برق در یزد

اعلام جزییات طرح های تشویقی مشترکین برق در یزد