مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-03اقتصادي

دو خبر خوب جاده ای برای غرب هرمزگان


200 میلیارد تومان برای ایجاد محور جدید دژگان - پُدل و 60 میلیارد تومان برای بهسازی محور دیوان - چارک اختصاص یافت.

- احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از مسؤولان سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی، به منظور بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی غرب هرمزگان دو ابلاغ اعتبار به تازگی صورت گرفته است.

وی توضیح داد: وضعیت راه دژگان تا پدل در محور اصلی (لامرد - بندرخمیر) بسیار نامناسب است که مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای احیای جاده قدیمی این منطقه ابلاغ شده و کار هم اکنون برای انتخاب پیمانکار پایان یافته و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گفته جباری، فشار زیادی بر این محور برای انتقال محصولات معدنی و پتروشیمی از جنوب فارس به سمت بندرعباس وجود دارد و لذا بهبود وضعیت آن یکی از وظایف دولت برای ارتقای خدمت به مردم محلی و نیز به اقتصاد کشور است که کار آن به زودی آغاز می شود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: از کریدور بندرلنگه تا پارسیان حدود 60 تا 70 کیلومتر آن هنوز دو بانده نشده که بخش بسیار پرخطر آن در محدوده روستای دیوان تا چارک قرار دارد و برای بهبود وضعیت آن و تعریض محور فعلی از 6 متر به 11 متر اعتبار 60 میلیارد تومانی به استان ابلاغ شده است تا وضعیت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر خوب جاده ای برای غرب هرمزگان

دو خبر خوب جاده ای برای غرب هرمزگان