مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-06اقتصادي

آغاز عملیات حفاری خط 10 مترو تهران از تیر


عملیات حفاری خط 10 مترو پایتخت در تیر سال جاری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسن هرمزی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در شرکت مترو، گفت: از محل مبلغ 77 میلیون یورویی وزارت کشور برای تأمین 630 دستگاه واگن، 58 میلیون یورو تأمین شده و در حساب بانک شهر است و امیدواریم بتوانیم پیش پرداخت را تا پایان این ماه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران با بیان اینکه حواله نقدی نیز به تاریخ 20 خردادماه داریم و برای تتمه تأمین اعتبار 118 میلیون یورو، تسهیلات می گیریم، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در کمیته اعتبارات مصوب شده و در حال دریافت مجوز بانک مرکزی هستیم؛ چون قول داده بودیم، قریب 50 درصد مسئله حل شده و در تلاش هستیم امور تسریع شود؛ ذی نفعان متعدد باعث شدند که موانعی ایجاد شود.

وی همچنین تصریح کرد: خط 11 مترو در تفاهم نامه با مپنا به صورت مشارکتی اجرا می شود و 50 رام قطار هشت واگنه با واگن سازی پارس دنبال خواهیم کرد که گزارش آن به صورت مجزا ارائه خواهد شد.

هرمزی با بیان اینکه هدف گذاری بر اساس بودجه ابلاغی و برنامه های پیش فرض است، گفت: تکمیل 13 ایستگاه را به عنوان پیش فرض در نظر گرفتیم که ایستگاه علامه جعفری در همین راستا تحویل داده شد؛ اولویت اول ما تکمیل خطوط هفت گانه بود و سعی کردیم بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات حفاری خط 10 مترو تهران از تیر

آغاز عملیات حفاری خط 10 مترو تهران از تیر