مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:262023-06-01اجتماعي

کاروان حامل پرچم امام رضا (ع) از طریق «مرز خسروی» به خانقین و کربلا رفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کاروان حامل پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) صبح امروز از طریق مرز خسروی کرمانشاه عازم خانقین و کربلا به عنوان مسیر تاریخی و زیارتی شیعیان، شدند.

یونس امیری، مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از سنت های زیبای دهه کرامت، حرکت پرچم مطهر امام رضا (ع) به عنوان پیام آور رحمت و برکت در سراسر کشور است و در این ایام شهرهای و مجموعه های مختلف استان کرمانشاه میزبان خادمان امام رضا(ع) و پرچم حرم مطهر این امام عزیز بودند.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه از قدیم علاوه بر اینکه الایام دروازه ورود ایران به سمت کربلا و محل عبور عاشقان حسینی بوده و علاوه بر این  دروازه غربی کشور برای ورود شیعیان و عاشقان اهل بیت از سمت کشور عراق و سوریه به سمت مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) هم بوده است.

مشاور و دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق با اشاره به اینکه جایگاه تاریخی کرمانشاه به عنوان مسیر عبور شیعیان به سمت مشهد الرضا مورد غفلت واقع شده است در ادامه، گفت: در راستای برجسته کردن نقش این مسیر تاریخی در میان دوستداران اهل بیت، امسال برای اولین بار کاروان حامل پرچم مطهر امام رضا (ع) از خسروی به سمت خانقین به حرکت درمی آید و قبل از نماز ظهر امروز مورد استقبال خیل عظیم مشتاقان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان حامل پرچم امام رضا (ع) از طریق «مرز خسروی» به خانقین و کربلا رفتند

کاروان حامل پرچم امام رضا (ع) از طریق «مرز خسروی» به خانقین و کربلا رفتند