مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-21سياسي

شهید چمران مصداق فرهنگ بسیجی است / لزوم وحدت حوزه و دانشگاه برای مقابله با استکبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان اظهار کرد: - استاندار لرستان گفت: تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، مقابله با استکبار و توجه به علم، دانش و فناوری از خصوصیات مهم روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان اظهار کرد: وجود روحیه جهادی از ویژگی های مهم فرهنگ بسیجی است که مصداق آن شهید دکتر چمران است.

وی افزود: توجه به ابعاد مختلف زندگی شهید چمران به ما می آموزد که در همه ابعاد سیاسی، دانشگاهی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید به صورت جهادی عمل کنیم همچنین شهید چمران یکی از بزرگمردان انقلاب اسلامی بود که در همه عرصه ها، روحیه و رفتار جهادی داشت.

استاندار لرستان بیان کرد: شهید چمران یک مجاهد وارسته بود و اگرچه در آمریکا امکان اقامت و استفاده از بهترین امکانات را داشت ولی به فکر خدمت به ایران و جمهوری اسلامی بود، به میهن اسلامی بازگشت و سراسر زندگی این شهید بزرگوار در ایران و خارج از کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران مصداق فرهنگ بسیجی است / لزوم وحدت حوزه و دانشگاه برای مقابله با استکبار

شهید چمران مصداق فرهنگ بسیجی است / لزوم وحدت حوزه و دانشگاه برای مقابله با استکبار