مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-28اقتصادي

اتمام پروژه های نیمه تمام کرمان 6 سال زمان می برد/ استهلاک برخی پروژه ها


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای تکمیل پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند به 17 هزار و 228 میلیارد تومان اعتبار نیاز است لذا اگر قیمت ها ثابت بماند، - ایسنا/کرمان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای تکمیل پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند به 17 هزار و 228 میلیارد تومان اعتبار نیاز است لذا اگر قیمت ها ثابت بماند، تکمیل این پروژه ها شش سال به طول می انجامد.

محمدرضا وحیدی امروز هفتم خردادماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان به تشریح سیاست ها و اولویت های توزیع بودجه در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: درآمدهای عمومی استان کرمان در سال جاری 3253 میلیارد تومان با 43 درصد رشد و تملک دارایی سرمایه ای استانی 1641 میلیارد تومان و سه درصد نفت و گاز 1384 میلیارد است که نسبت به سال گذشته 164 درصد رشد داشته است.

او با بیان این مطلب که حدود 110 میلیارد تومان برای ورزش همگانی در جداول بودجه ای استان اختصاص داده شده، ادامه داد: 5623 میلیارد تومان بودجه استان کرمان در سال جاری است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان این مطلب که جمع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه ای استان کرمان با حدود 39 درصد رشد به حدود 7382 میلیارد تومان رسیده، اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام کرمان 6 سال زمان می برد/ استهلاک برخی پروژه ها

اتمام پروژه های نیمه تمام کرمان 6 سال زمان می برد/ استهلاک برخی پروژه ها