مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-31اقتصادي

15 نقطه حادثه خیز شهر اصفهان اصلاح می شود


رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: در 2 سال اخیر 92 نقطه حادثه ساز داشتیم که این رقم را به عدد 15 رساندیم و تلاش می کنیم که این نقاط را نیز هرچه زودتر با همکاری شهرداری مناطق اصفهان به حداقل رسانده و شهری ایمن داشته باشیم.

- علی مولوی رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به همت و تلاش همکاران ما در پلیس راهور شهرستان اصفهان، مشارکت دستگاه ها و همچنین همراهی خوب مردم با فرهنگ این کلانشهر اتفاقات خوبی را در سال جاری در زمینه کاهش تصادفات فوتی و جرحی شاهد بودیم.

وی افزود: براساس ارزیابی های صورت گرفته طی 2 ماهه سال جاری آمار تصادفات فوتی و جرحی به ترتیب 30 و 80 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم شهرستان اصفهان این روند همچنان تا پایان سال تداوم داشته باشد.

مولوی یکی از عوامل کاهش تصادفات را اصلاح نقاط حادثه ساز عنوان کرد و گفت: ما یکی دو سالی است که تمرکز خود را بر روی اصلاح نقاط حادثه ساز شهر اصفهان قرار دادیم و کلانشهر اصفهان توانسته در این زمینه رتبه اول کشوری را کسب کند.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: در 2 سال اخیر 92 نقطه حادثه ساز داشتیم که این رقم را به عدد 15 رساندیم و تلاش می کنیم که این نقاط را نیز هرچه زودتر با همکاری شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 نقطه حادثه خیز شهر اصفهان اصلاح می شود

15 نقطه حادثه خیز شهر اصفهان اصلاح می شود