مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-12اجتماعي

زنگ خطر تعطیلی دانشگاه پیام نور اردستان


سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان گفت: استقبال دانشجویان و دانش آموزان از دانشگاه های شهرستان اردستان کاهش پیدا کرده است که می تواند زنگ خطری برای تعطیلی این مرکز آموزشی باشد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان گفت: استقبال دانشجویان و دانش آموزان از دانشگاه های شهرستان اردستان کاهش پیدا کرده است که می تواند زنگ خطری برای تعطیلی این مرکز آموزشی باشد.

حمیدرضا عامل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده برای سال تحصیلی جدید دو رشته جدید حسابداری و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های تحصیلی این دانشگاه اضافه شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اردستان اکنون حدود 520 دانشجو دارد، افزود: در چند سال گذشته ورودی دانشجو به دانشگاه پیام نور واحد اردستان کاهش داشته که یکی از مهم ترین دلیل آن کاهش جمعیت در شهرستان است.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان اردستان، گفت: این دانشگاه در حال حاضر با 11 رشته کارشناسی حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، امور مالی، امور بانکی، مهندسی کامپیوتر و زیست شناسی آماده جذب دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر تعطیلی دانشگاه پیام نور اردستان

زنگ خطر تعطیلی دانشگاه پیام نور اردستان