مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:112023-06-19سياسي

توسعه تعامل جهاد دانشگاهی با سازمان اسناد و کتابخانه های ملی مازندران


مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی مازندران با حضور در دفتر رییس جهاد دانشگاهی مازندران ماموریت ها، رسالت و وظایف این بخش را تشریح و بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو نهاد تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی مازندران با حضور در دفتر رییس جهاد دانشگاهی مازندران ماموریت ها، رسالت و وظایف این بخش را تشریح و بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو نهاد تاکید کرد.

محمد فوقی در این نشست در خصوص واسپاری 2 نسخه از آثار منتشرشده اعم از کتاب ها و نشریه های جهاد دانشگاهی مازندران به این مدیریت اشاره کرد و گفت: محافظت از اسناد آرشیوی، ملی و آثار مکتوب برعهده این سازمان است، این وظیفه در راستای حفظ و نگهداری از تاریخ و اسناد مازندران در شرایط آب و هوایی، نور و حرارت مناسب و تحت نظارت متخصصان این حوزه در مخازن مربوط انجام می شود.

این مسئول افزود: تمامی فعالیت های سازمان اسناد و کتابخانه های ملی مازندران در راستای برنامه ریزی و اجرای فعالیت های علمی- پژوهشی و همچنین صیانت از اسناد تاریخی و ملی است.

وی ادامه داد: ارتباط هرچه بیشتر استادان و دانشجویان رشته تاریخ و پژوهشگران با مدیریت این سازمان و استفاده و بهره برداری از اسناد موجود گامی در جهت تحقق اهداف این نهاد و توسعه علمی استان به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تعامل جهاد دانشگاهی با سازمان اسناد و کتابخانه های ملی مازندران

توسعه تعامل جهاد دانشگاهی با سازمان اسناد و کتابخانه های ملی مازندران