مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-09سياسي

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید/ بازدارندگی قدرت موشکی


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید، گفت:مردم ما امروز از ملتی وابسته به غرب، به جایی رسیده که موشک های هایپرسونیک برای بازدارندگی دشمنان می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به شخصیت والای امام (ره) بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی (ره) بیانات بسیار راهبردی را بیان کردند که از جمله آنها می توان به اشارات شخصیتی به امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) سه تحول بزرگ را ایجاد کرد که نخستین آنها در سطح ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه جایگزینی نظام مردم سالاری دینی به جای یک نظام وابسته از مهمترین تحولاتی بود که امام خمینی (ره) رقم زدند، افزود: امام (ره) در سطح امت اسلامی با انقلاب بیداری اسلامی را در سطح منطقه رقم زدند تا امت اسلامی به شکوفایی برسد.

بارانی با بیان اینکه در سطح جهان نیز امام (ره) توجه ملت ها را به معنویت جلب کرد، گفت: امام (ره) خلاء معنوی انسان امروز را امام (ره) سال ها قبل هشدار داد و دنیا را متوجه آن ساخت و این سه تحول عظیمی بود که امام (ره) ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید/ بازدارندگی قدرت موشکی

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید/ بازدارندگی قدرت موشکی