مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-09سياسي

لایحه حجاب برخورد قاطع و بازدارنده ای با هنجارشکنان داشته باشد


انتظار ملت ایران آن است که لایحه حجاب و عفاف به گونه ای باشد که برخورد قاطع و بازدارنده ای با هنجارشکنان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز زیارتی امام رضا (ع) اظهار داشت: امام جواد (ع) در خصوص زیارت امام رضا (ع) فرمودند، من برای کسی که قبر پدرم در طوس را با معرفت زیارت کند از سوی خداوند بهشت را برای او ضمانت می کنم.

خطیب جمعه قم بیان داشت: 25 خرداد روز دحوالارض است که روزه این روز ثواب خاصی دارد و این روز را به عنوان روز ظهور امام زمان (عج) یاد کردند.

انتظار ملت ایران از لایحه حجاب و عفاف وی با اشاره به تدوین لایحه حجاب و عفاف گفت: لایحه حجاب و عفاف باید در مقام پاسخ به این پرسش مهم قرار داشته باشد که در برابر هنجارشکنان چگونه باید سدی ایجاد کرد تا عملکرد عده ای ضد حیا و عفاف به رویه ای فراگیر تبدیل نشود.

امام جمعه قم افزود: در جامعه با هنجارشکنانی مواجه هستیم که برای بی حجابی توجیهات خودشان را دارند و می گویند عیسی به دین خود و موسی به دین خود و یا به زور امر به معروف نمی شود مردم را بهشتی کرد که در پاسخ به این شبهات می گوییم، امر به معروف در جامعه در واقع سخن گفتن از قبر نیست بلکه سبب امنیت روانی جامعه و خانواده ها است و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب برخورد قاطع و بازدارنده ای با هنجارشکنان داشته باشد

لایحه حجاب برخورد قاطع و بازدارنده ای با هنجارشکنان داشته باشد