مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-11بين الملل

رویترز: عراق بدهی خود به ایران را پرداخت می کند


خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه عراق گزارش داد که بغداد می تواند با مجوز آمریکا بخشی از بدهی های خود به ایران بابت خرید گاز و برق را پرداخت کند.

- خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه عراق گزارش داد که بغداد می تواند با مجوز آمریکا بخشی از بدهی های خود به ایران بابت خرید گاز و برق را پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک منبع آگاه در وزارت امورخارجه عراق خبر داده است که اکنون این کشور قادر است با مجوز آمریکا 2.

76 میلیارد دلار از بدهی های خود بابت خرید گاز و برق از ایران را بپردازد.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، گفت که فواد حسین، وزیر امورخارجه عراق در جریان دیدار اخیر خود با آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا که روز پنج شنبه در حاشیه نشست ریاض برگزار شد، توانسته است این مجوز را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، عراق برای تامین نیازهای خود در بخش گاز و برق وابستگی زیادی به ایران دارد اما در سال های اخیر به دلیل تحریم های واشنگتن علیه تهران نتوانسته است بدهی های خود به ایران را پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت امورخارجه عراق روز شنبه با اشاره به رایزنی های وزیر خارجه این کشور با همتایان آمریکایی و عمانی تاکید کرد که فواد حسین نتایج خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: عراق بدهی خود به ایران را پرداخت می کند

رویترز: عراق بدهی خود به ایران را پرداخت می کند