مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-17سياسي

لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی بدون افزایش سطح زیرکشت در استان


استاندار سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در این استان حاشیه کویر بر لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی در این استان بدون افزایش سطح زیرکشت تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در این استان حاشیه کویر بر لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی در این استان بدون افزایش سطح زیرکشت تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 27 خرداد 1402 در نشست با رییس و شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات این مجموعه، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والا مقام جهادگر سطح استان اظهار کرد: با توجه به کم آبی موجود در استان، باید بدون افزایش سطح زیرکشت در راستای افزایش بهره وری از طریق بکارگیری سیستم های نوین آبیاری و محصولات کم آب بَر، انجام گیرد.

وی افزود: به دلیل اهمیت کاری و وظایف تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و تقویت بدنه کارشناسی این مجموعه، بحث بکارگیری نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: آموزش های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی در راستای برند سازی بر اساس ظرفیت های موجود در استان برنامه ریزی شود.

وی عنوان کرد: مباحث و موارد مطرح شده توسط ریاست و معاونین سازمان در راستای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه های کاری این مجموعه، بررسی و رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی بدون افزایش سطح زیرکشت در استان

لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی بدون افزایش سطح زیرکشت در استان