مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-11سياسي

توان موکب های اربعینی خراسان جنوبی افزایش یابد


امسال باید با رفع نقاظ ضعف، توان موکب های اربعینی استان افزایش یابد تا شاهد شکوه خدمات رسانی در این مراسم بین المللی باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال باید با رفع نقاظ ضعف، توان موکب های اربعینی استان افزایش یابد تا شاهد شکوه خدمات رسانی در این مراسم بین المللی باشیم.

جواد قناعت، امروز یکشنبه 21 خرداد در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون الهام گرفته از دکترین و مکتب امام حسین(ع) بوده و دشمن هم به دنبال کمرنگ کردن این موضوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مردم استان متدین، انقلابی و دوستدار اهل بیت (ع) هستند و همواره در مراسم های مذهبی سنگ تمام می گذارند، افزود: با این وجود باید برنامه ها به شکلی باشد که نقاط ضعف گذشته رفع شده و بتوانیم در مراسم اربعین امسال خدمات رسانی مطلوبی ارایه دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برپایی 40 موکب از استان خراسان جنوبی در مسیر کاظمین ادامه داد: اقدامات اجرایی و زیرساختی باید به شکل مناسب برنامه ریزی شود و کمیته های 9 گانه به طور منظم جلسات را برگزار کنند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه خدمت رسانی بهتری از سال گذشته برای زائران اربعین داشته باشیم، بیان کرد: 15 استان در مسیر کاظمین مستقر هستند و سال گذشته سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان موکب های اربعینی خراسان جنوبی افزایش یابد

توان موکب های اربعینی خراسان جنوبی افزایش یابد