مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-04سياسي

دشمن تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد


دهدشت_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در 8 سال دفاع مقدس، تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی احمدزاده ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهر دهدشت، افزود: ما با یک روز تاریخی مصادف هستیم و دلیل آن این است که در وقایع تاریخ کشور، امام خمینی (ره ) یک شخصیت خاص و اثر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: در آن دوران سخت، شخصی که در مقابل مستکبران ایستاد و بر محور نه شرقی نه غربی تاکید داشت، امام خمینی (ره) بود.

احمد زاده گفت: حضرت امام در دنیا کاری مهم انجام داد و آن تشکیل یک حکومت الهی بر روی زمین بود و ما مردم در صف یاران پشت سرش قرار گرفتیم.

احمدزاده بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن همه توانش را بکار بسته و از جمله منافق ها و کمونیست ها و تمام توان شرق و غرب را برای جنگ با انقلاب به پای کار آورد و در جنگ موفق نشدند.

استاندار بیان داشت: امام در همچنین روزی با آن باورهای الهی از بین ما رفت، اما مشیت الهی بر آن بود که با انتخاب رهبری مقتدر حضرت آیت الله خامنه ای این مسیر را ادامه بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع سد آبریز گفت: خدا می داند هیچ لحظه ای برای آبریز نه کوتاه آمدیم و نه می آییم و اگر سد آبریز احداث شود، برآورد کردیم 7 هزار میلیارد تومان درآمد کشاورزان کهگیلویه را بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد

دشمن تمام توانش را برای مقابله با انقلاب پای کار آورد