مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-10اجتماعي

دانش آموزان خراسان شمالی به مدارس بیشتری نیاز دارند


مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: ساخت یک باب مدرسه 9 کلاسه با نام باقرخان در بجنورد یکی از دستاوردهای سفر رییس سازمان نوسازی مدارس به این استان بوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: ساخت یک باب مدرسه 9 کلاسه با نام باقرخان در بجنورد یکی از دستاوردهای سفر رییس سازمان نوسازی مدارس به این استان بوده است.

امین فلاح کوشکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر مدیر کل نوسازی مدارس به این استان طی روزهای گذشته اظهار کرد: البته تلاش خواهیم کرد که در کنار این مدرسه، دو پروژه دیگر را نیز عملیاتی کنیم.

وی افزود: ساخت مدرسه 9 کلاسه باقرخان از محل اعتبارات محرومیت زدایی اجرایی می شود.

فلاح کوشکی ادامه داد: البته در محله باقرخان بجنورد یک باب مدرسه 9 کلاسه دیگر نیز در حال ساخت است که احداث آن تا مهر ماه به پایان می رسد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در منطقه باقرخان بجنورد 1000 دانش آموز در مدارس دو نوبته تحصیل می کنند به همین علت علاوه بر مدرسه در حال ساخت، یک باب مدرسه دیگر نیز ساخته خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن طی سال جاری از محل ردیف ارزی تخریب و بازسازی، اجرای دو پروژه آموزشی در استان عملیاتی شد که یکی از آن ها ساخت مدرسه 15 کلاسه عصمت در بجنورد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خراسان شمالی به مدارس بیشتری نیاز دارند

دانش آموزان خراسان شمالی به مدارس بیشتری نیاز دارند