مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-11پزشكي

حمایت ویژه 40 میلیارد تومانی از پژوهشگران علوم پزشکی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: 40 میلیارد تومان حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی در قالب دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رییس جمهور در زمینه تولید علم و مرجعیت علمی باید اقدامات اساسی صورت پذیرد و علاوه بر توجه به مقوله کیفیت تولیدات علمی باید به کمیت آنها هم توجه شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه مسیر تولید دارو از مسیر تولید مقاله می گذرد و هدف نهایی تحقیقات رسیدن به دارو، تجهیزات و محصول یا دستورالعمل است، عنوان کرد: همانطور که به فناوران گفته می شود در فناوری در مرحله پتنت متوقف نشوند زیرا مسیر تولید محصول و تجهیزات تازه شروع شده است.

مقاله هم همینطور است پس از چاپ مقاله تازه مراحل تبدیل آن به محصول شروع می شود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام کرد: 40 میلیارد تومان حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی در قالب دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام شده است.

پناهی به حمایت هایی در قالب سرباز نخبه اشاره کرد و افزود: متعاقب تفاهم میان معاونت تحقیقات و فناوری وزرات بهداشت و دانشگاه دفاع ملی تمام هزینه های حقوق و حمایت از نخبگان در قالب طرح سرباز نخبه توسط معاونت تحقیقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه 40 میلیارد تومانی از پژوهشگران علوم پزشکی

حمایت ویژه 40 میلیارد تومانی از پژوهشگران علوم پزشکی