مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-17سياسي

بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند


رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.

- مشهد ـ رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد گل محمدی عصر شنبه در نشست خبری که با محوریت طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی دام سبک سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی با حضور اصحاب رسانه در شهرستان نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: این نهاد را بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) پایه ریزی کردند و بعدها نام آن به جهاد کشاورزی تغییر کرد که در همین راستا 27 خرداد سالروز تأسیس بسیج جامعه کشاورزی است.

رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا (ع) به اهمیت موضوع علمی شدن کشاورزی اشاره کرد و گفت: شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسطه وجود دارد و این خلأ و شکاف عملکردی باید پر شود که همه باید دست به دست دهیم تا شکاف عملکری کاهش پیدا کند و در همین راستا بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند

بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند