مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-09سياسي

کاستی های معیشت مردم با نگاه جهادی قابل جبران است


کاستی ها و نارسایی های معیشتی و اقتصادی مردم با نگاه جهادی و حضور مجاهدانه نیروهای سپاهی و بسیجی به راحتی قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا فصل الخطاب مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: باید همایش های تبییتی توسط مسئولان دولتی در خصوص تشریح بیانات رهبری به آحاد و اقشار مختلف مردم صورت بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار دو مؤلفه ایمان و امید را توصیه جدی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مسئولان باید بر حفظ این دو رکن رکین انقلاب و نظام اهتمام جدی داشته باشند تا موجب کارآمدی نظام و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد چرا که اساس انقلاب اسلامی و سفارش بنیانگذار کبیر انقلاب هم بر همین دو رکن اساسی است.

عزیزی مهم نگرانی فعلی انقلاب و نظام را تحریف مکتب امام راحل (ره) و تخریب شخصیت ایشان دانست و تنها راه مقابله با این توطئه را تبیین شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) توسط مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی و انطباق آن در تمامی مسائل سیاسی، نظامی، اقتصادی و … کشور دانست.

وی با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی ایران در پنج نهاد بین المللی و جهانی را در راستای همان استمرار منطق و مکتب حضرت امام راحل (ره) و گفتمان مقاومت است، افزود: این پیروزی در عرصه روابط بین الملل در واقع شکست نظم نوین جهانی و شروع نظم جدید در جهان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های معیشت مردم با نگاه جهادی قابل جبران است

کاستی های معیشت مردم با نگاه جهادی قابل جبران است