مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-14اقتصادي

مکان یابی بیش از یک هزار هکتار زمین برای احداث شهرک مسکونی


سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از مکان یابی بیش از یک هزار هکتار زمین برای احداث شهرک در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این استان در تامین زمین با چالشی مواجه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان مالکی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تامین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: تامین زمین در این استان شرایط مناسبی دارد و با استفاده از روش های گوناگون از جمله الحاق اراضی به محدوده شهرها در آذرشهر و بستان آباد و شهرک سازی زمین مورد نیاز برای متقاضیان تا حد زیادی تامین شده است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان کرد: آماده سازی ها بسیاری از سایت ها از جمله سایت 39 هکتاری با ظرفیت 3هزار و 555 واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده و پروژه های شهر جدید سهند نیز در سفر به این استان افتتاح شد.

مالکی ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه انجام شده در استان آذربایجان شرقی تامین زمین برای برخی از صنایع مثل مس سونگون به منظور ساخت مسکن کارگران و کارمندان است که در مراحل نهایی قرار دارد.

وی، به رونق شهرک سازی در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: چند نقطه در سراب، تبریز و … برای احداث شهرک مکان یابی شده که مساحت آن ها بیش از یک هزار هکتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی بیش از یک هزار هکتار زمین برای احداث شهرک مسکونی

مکان یابی بیش از یک هزار هکتار زمین برای احداث شهرک مسکونی