مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:102023-05-28بين الملل

الهام علی اف: ایست بازرسی مرزی در لاچین درس عبرت برای ارمنی های قره باغ است


رییس جمهوری آذربایجان به ارمنی های قره باغ هشدار داد، ایست بازرسی که کشورش در 23 آوریل در کریدور لاچین برقرار کرد باید برای این ارمنی ها که به صورت غیرقانونی در آنجا زندگی می کنند، - رییس جمهوری آذربایجان به ارمنی های قره باغ هشدار داد، ایست بازرسی که کشورش در 23 آوریل در کریدور لاچین برقرار کرد باید برای این ارمنی ها که به صورت غیرقانونی در آنجا زندگی می کنند، یک درس عبرت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آذرنیوز ، الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان در دیداری با اهالی منطقه لاچین گفت: ایست بازرسی مرزی ایجاد شده در 23 آوریل در مرز لاچین باید درس عبرتی برای ارمنی هایی که امروز در منطقه قره باغ زندگی می کنند، باشد.

رییس جمهوری آذربایجان ادامه داد: متاسفانه آنها هنوز متکی به یک نفر بوده و فکر می کنند در آینده کسی آنها را نجات خواهد داد یا کسی در آینده با جمهوری آذربایجان وارد جنگ می شود.

همه اینها مهمل است.

ما در زمان جنگ دوم قره باغ عزمی قدرتمند را از خود نشان دادیم و اگر در آن زمان هیچ کس جرات مداخله نداشت، چه کسی قرار است در آینده بیاید و بعد از آنکه ما همه این زمین ها را مجددا فتح کردیم علیه ما و برای ارمنی ها بجنگد؟ الهام علی اف برای شرکت در چند مراسم به مناطق لاچین و کالباجار سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهام علی اف: ایست بازرسی مرزی در لاچین درس عبرت برای ارمنی های قره باغ است

الهام علی اف: ایست بازرسی مرزی در لاچین درس عبرت برای ارمنی های قره باغ است