پاسخ گویی به نیازهای مردم باید هدفمند و مبتنی بر درخواست آنها باشداستاندار آذربایجان شرقی به جایگاه مهم استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی که یک استان مهم و محوری در شمال غرب کشور است باید یک کار سازمان دهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواست ها و پاسخ گویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود. - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به جایگاه مهم استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی که یک استان مهم و محوری در شمال غرب کشور است باید یک کار سازمان دهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواست ها و پاسخ گویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود. عابدین خرّم، از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آماده سازی این مرکز برای پاسخ گویی به تماس های مردم با تلفن 111 و ثبت و پیگیری نامه های مردمی در جریان دومین سفر استانی رییس جمهور قرار گرفت. وی در این بازدید گفت: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی این گونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده می شود قانع کننده باشد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: پاسخ گویی به مردم از اولویت های رییس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف و هدفمند برای ارتباطات مردمی، ت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |