مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-29اقتصادي

تعدیل نیرو؛ اهرم فشار شرکت داروگر برای فرار از مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از دیروز مجدد خبر تعطیلی شرکت داروگر مطرح شده و محمدرضا فرزعلیان مسوول کانون شورا های اسلامی کار غرب تهران در این باره گفت: - با شدت گرفتن برخورد سازمان امور مالیاتی با فرار مالیاتی شرکت داروگر و توقیف یکی از اموال فراریِ بزرگ مالیاتی، این فرد اقدام به تعدیل نیرو کرده و از کارگران به عنوان اهرم فشار جهت استنکاف از پرداخت مالیات استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از دیروز مجدد خبر تعطیلی شرکت داروگر مطرح شده و محمدرضا فرزعلیان مسوول کانون شورا های اسلامی کار غرب تهران در این باره گفت: روز جمعه، مدیرعامل کارخانه اطلاعیه زد و به دلیل مشکل با اداره مالیات، تمام سالن ها و قسمت ها را تعطیل کرد.

از 1100 کارگر این واحد تولیدی کمی بیش از 50 کارگر باقی مانده اند و بقیه در طول ماه ها و سال های اخیر اخراج شده اند و به نظر می رسد قصد دارند همین تعداد کارگران باقی مانده را هم بیکار کنند.

براساس پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار اقتصادی تسنیم، داروگر در کشور پرونده بزرگ فرار مالیاتی دارد.

در همین رابطه پیگیری های اداره کل فرار مالیاتی استان تهران نشان می دهد که مالک هلدینگ داروگر با وجود تمکن مالی از 15 سال قبل اقدام به استنکاف از پرداخت مالیات کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل نیرو؛ اهرم فشار شرکت داروگر برای فرار از مالیات

تعدیل نیرو؛ اهرم فشار شرکت داروگر برای فرار از مالیات