مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-21حوادث

نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم


فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای چهارمین مرحله دستآوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با اراذل و اوباش، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مختاری در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: دستگیری 265 نفر سارق، 6 نفر کلاهبردار ، 332 نفر معتاد ، 43 نفر خرده فروش مواد مخدر ، 10 نفر افراد شرور و 10 نفر محکوم متواری و 17 نفر به خاطر ارتکاب اعمال منافی عفت عمومی از نتایج اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: کشف 12 دستگاه خودرو ، 27 دستگاه موتورسیکلت و 19 مورد کشف سایر اموال مسروقه و کشف حدود 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر ( 287 کیلوگرم تریاک) از دیگر نتایج این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: دستگیری 2 نفر سارق مسلح غیربومی با قبضه سلاح کلت کمری و 40 عدد فشنگ و اعتراف به 20 فقره سرقت از منازل سطح شهر قم و نیز دستگیری باند 3 نفره سارقین خودرو و کشف 8 دستگاه خودروی مسروقه به صورت سمند نمره و دستگیری باند 3 نفره سارقین غیربومی احشام و کشف 288 راس دام نیز از دیگر نتایج این طرح بشمار می روند.

این مقام انتظامی گفت: در خصوص جرایم سایبری نیز دستگیری و انهدام باند 7 نفره سازمان یافته برداشت غیرمجاز از حساب بانکی با بیش از 60 شاکی به ارزش 60 میلیارد ریال و انهدام باند دو نفره سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم

نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم