مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:052023-05-30اقتصادي

پرداخت 30 هزار میلیارد تسهیلات حمایت از جوانی جمعیت در اردبیل


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: با هدف اجرای قانون جوانی جمعیت پرداخت تسهیلات حمایتی تا سقف 30 هزار میلیارد ریال در یک سال گذشته انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژادمحمد عصر سه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت حمایت از جوانی جمعیت در اردبیل اظهار کرد: با همکاری دستگاه های مختلف و بر اساس قانون جوانی جمعیت ارائه خدمات متنوع را به خانواده ها برای تشویق و ترغیب امر ازدواج، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این راستا و با هدف حمایت از نظام خانواده پرداخت تسهیلات در سه حوزه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن با همکاری بانک های عامل در سال گذشته انجام شده و امسال نیز ادامه این فرآیند را شاهد هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در سال گذشته 14 بانک دولتی استان برای 34 هزار نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

نژادمحمد افزود: این تسهیلات با کمترین مانع تراشی و بیشترین همراهی بانک ها پرداخت شده و در سال جاری نیز بانک های عامل موظف هستند تا در سه حوزه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت تسهیلات را به متقاضیان ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 هزار میلیارد تسهیلات حمایت از جوانی جمعیت در اردبیل

پرداخت 30 هزار میلیارد تسهیلات حمایت از جوانی جمعیت در اردبیل