مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:462023-06-19بين الملل

سخنگوی گردان های قدس: اگر ترورها ادامه یابد، دشمن باید منتظر بیشتر از این ها باشد


سخنگوی نظامی گردان های قدس امروز در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را تهدید و تاکید کرد، در صورتی که اشغالگران به سیاست ترور ادامه دهند، باید منتظر عملیات های بیشتر باشد.

- سخنگوی نظامی گردان های قدس امروز در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را تهدید و تاکید کرد، در صورتی که اشغالگران به سیاست ترور ادامه دهند، باید منتظر عملیات های بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری فلسطین الیوم، ابو حمزه، سخنگوی نظامی گردان های قدس، وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه با انتشار بیانیه مطبوعاتی در تلگرام اظهار کرد: اقدام قهرمانانه صبح امروز دلاوران گردان های قدس در گردان جنین ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر پافشاری فلسطینی ها بر ادامه مبارزه و جهاد تا اخراج اشغالگران از سرزمین پاک فلسطین از دریا تا رود را نشان می دهد.

ابو حمزه گفت: این حماسه قهرمانانه که نیروهای ما در برابر دشمن ظالم رقم زدند، در واقع تداوم عادی وفاداری نیروهای دلاور ما به فرماندهان عملیات نظامی در کرانه باختری و در راس آنها فرمانده شهید طارق عزالدین و دوستان مجاهدش است.

سخنگوی نظامی گردان های قدس در ادامه نیز از دو شهید خود به نام های قسام ابوسریه و قیس جبارین که در دفاع از اردوگاه جنین به شهادت رسیدند، تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی گردان های قدس: اگر ترورها ادامه یابد، دشمن باید منتظر بیشتر از این ها باشد

سخنگوی گردان های قدس: اگر ترورها ادامه یابد، دشمن باید منتظر بیشتر از این ها باشد