مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-19اقتصادي

تأمین کارتن مورد نیاز نخلداران توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان


سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: نخلداران جنوب کرمان امسال نگران تهیه کارتن خود نباشند زیرا توسط این مدیریت تأمین می شود.

- محمد بلندنظر امروز در گفت وگو با خبرنگار  فارس در جیرفت اظهار داشت: به منظور حمایت از کشاورزان و نخلداران، برنامه ریزی لازم قبل از فصل برداشت خرما توسط شبکه تحت پوشش این مدیریت انجام گرفت و  تامین  کارتن خرما در اوزان 3 کیلویی، مادر کارتن و 5 کیلویی صورت گرفت و با قیمت تنظیم بازاری و تعاونی و با شرایط مناسب در اختیار گذاشتن کشاورزان متقاضی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف اتحادیه ها و شرکت ها تامین کالاهای مورد نیاز کشاورزان است که در راستای زنجیره تولید این اقدام انجام می گیرد تا هزینه های تولید کشاورز پایین بیاید.

 سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: نخلداران می توانند جهت تهیه و سفارش به اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی محل خود مراجعه کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جنوب کرمان با سطح زیرکشت 31 هزار هکتار و تولید بیش از 220 هزار تن خرما رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و برداشت محصول رطب و خرما از نیمه دوم خردادماه با نوبرانه المهتری که از ارقام زودرس است از نخلستان های منطقه آغاز شده و با ارقام تجاری کلوته، مضافتی و مرداسنگ و با ارقام دیررس هلیله ای تا اوایل مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کارتن مورد نیاز نخلداران توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان

تأمین کارتن مورد نیاز نخلداران توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان