مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-05سياسي

سیر تا پیاز طرح شهرستان شدن «فرخشهر» از زبان نماینده مجلس


نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به روند ارتقای فرخشهر به شهرستان گفت: در این راستا مکاتبه ای با رییس جمهور انجام شده است و رییس دفتر رییس جمهور در خصوص ارسال این طرح به دولت دستوری را ابلاغ کرده است.

- احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سال 1399 در ابتدای مجلس یازدهم با توجه به درخواست مردم در خصوص ارتقای بخش فرخ شهر به شهرستان، طرحی که در استان طی سال های متمادی آماده شده بود و دارای ایراداتی بود اصلاح و به وزارت کشور ارسال شد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع با پیگیری های مستمر در وزارت کشور تصویب و به کمیسیون سیاسی و دفاعی ارجاع داده شد اما در این کمیسیون به دلیل برخی موضوعات بحث انسجام طرح مورد بحث قرار گرفت و چون پایان دولت قبل بود شرایط بررسی در هیأت دولت فراهم نشد و به وزارت کشور برگشت خورد.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید مجدد اصلاحاتی بر روی طرح انجام شد از جمله اصلاحات این بود که مردم دهستان دزک تمایل داشتند در بخش کیار شرقی ارتقا یابند و دهستان دستگرد و بخش فرخ شهر در کنار هم شرایط ارتقا به شهرستان را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز طرح شهرستان شدن «فرخشهر» از زبان نماینده مجلس

سیر تا پیاز طرح شهرستان شدن «فرخشهر» از زبان نماینده مجلس