مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-09ورزشي

انتقام سخت جوکوویچ از نابغه مصدوم!


نواک جوکوویچ صرب در شرایطی موفق به شکست سنگین کارلوس آلکاراس شد که این نابغه 20 ساله تنیس جهان اوایل ست سوم دچار مصدومیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس رولان گاروس فرانسه، نواک جوکوویچ صرب مقابل کارلوس آلکاراس نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان از اسپانیا به میدان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

جوکوویچ در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 6 بر 3، 6 بر یک و 6 بر یک صاحب برتری شد و در ست دوم نیز با نتیجه 7 بر 5 تن به شکست داد.

جوکوویچ در شرایطی مقابل آلکاراس به برتری رسید که این تنیسور 20 ساله در اوایل ست سوم از ناحیه پا دچا مصدومیت کشیدگی عضله شد و در شرایط بسیار بدی به حضور در مسابقه تا پایان ادامه داد که نتیجه آن دو باخت سنگین 6 بر یک در ست های سوم و چهارم بود.

جوکوویچ با این وجود در مواقعی که از حریف مصدوم خود امتیاز می گرفت و یکه تاز بازی شده بود، با گرفتن امتیاز دست به خوشحالی می زد! این دو تنیسور پیش از این یک مرتبه و در جریان تنیس مسترز مادرید به مصاف هم رفته بودند که آلکاراس موفق به شکست جوکوویچ شده بود و این بار جوکوویچ در شرایطی که رقیبش دچار آسیب دیدگی شده بود، انتقام آن شکست را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام سخت جوکوویچ از نابغه مصدوم!

انتقام سخت جوکوویچ از نابغه مصدوم!