مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-21سياسي

وزیر خارجه کویت: از گسترش روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس استقبال می کنیم


وزیر خارجه کویت در دیدار امیرعبداللهیان گفت: از گسترش روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس استقبال می کنیم و آن را به نفع همه می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به کویت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس به کویت سفر کرده، عصر امروز چهارشنبه 31 خرداد با شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه کویت در خصوص روند مناسبات دوجانبه و برخی مسائل منطقه ای گفت وگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار موضوعات مختلف روابط دو کشور در حوزه سیاسی، اقتصادی، تجاری، پارلمانی، کنسولی، محیط زیست و نیز برخی موضوعات منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه ایران توسعه روابط با همسایگان از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس را از اولویت های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: خوشبختانه در طول تقریبی دو سال گذشته شاهد تبادل برخی هیأت ها بین دو کشور بودیم که نشان دهنده تمایل دو طرف به گسترش روابط است.

وی با بیان اینکه آماده توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف هستیم، اظهار داشت: در همین راستا آمادگی داریم که کمیسیون مشترک عالی دو کشور را برگزار کنیم.

رییس دستگاه دیپلماسی با اشاره به اهمیت موضوعات زیست محیطی در منطقه، گفت که جمهوری اسلامی ماه سپتامبر آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه کویت: از گسترش روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس استقبال می کنیم

وزیر خارجه کویت: از گسترش روابط ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس استقبال می کنیم