مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-20سياسي

دولت تعامل عزتمندانه را در حوزه اروپا و امریکا دنبال می کند


دولت، سیاست خارجی متوازنی را رقم زد و تعامل عزتمندانه را در حوزه اروپا و امریکا دنبال می کند و در ارتباط با همسایگان نیز روابط متوازنی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله مرادی ظهر سه شنبه در دومین دوره همایش آموزش منطقه ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان کشور در یاسوج، افزود: دولت سیزدهم در کنار این سیاست خارجی متوازن و آرامش سیاسی دچار هیچ گونه دوقطبی نشد اما دولت های قبل هر یک به نوعی دچار دو قطبی هایی شده بودند.

وی بیان داشت: مردمی بودن دولت سیزدهم با نخبگانی بودن تعارضی ندارد و جهادی بودن آن هم با تخصصی بودن تعارضی ندارد و در این دولت شاهد تعامل میز و میدان هستیم و به عنوان مثال، احمد وحیدی وزیر کشور هم مرد میدان و هم مرد تدبیر و مدیریت است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه مهم ترین اقدام دولت سیزدهم از روز اول شروع، بازگشت آسایش به کشور است و آیت الله رییسی، با تقوای سیاسی آرامش همه جانبه را حاکم کرد، گفت: اکنون تمرکز دولت بر افزایش رضایتمندی مردم با کارآمدی دولتمردان است و دولت سیزدهم، زمانی بر سرکار آمده بود که چرخ زندگی مردم، تولید و اقتصاد از حرکت باز ایستاده و روابط خارجی ایران نیز در دولت گذشته به شدت تخریب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تعامل عزتمندانه را در حوزه اروپا و امریکا دنبال می کند

دولت تعامل عزتمندانه را در حوزه اروپا و امریکا دنبال می کند