مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:452023-06-07اجتماعي

آتش سوزی در ارتفاعات«بوزین و مره خیل» پاوه مهار شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر آتش سوزی مراتع حفاظت شده بوزین و مره خیل شهرستان پاوه مهار شده، اما از آنجا که احتمال تشدید حریق با وزش باد وجود دارد تعدادی از محیط بانان امشب در ارتفاعات مستقر هستند تا چنانچه حریق دوباره ایجاد شد بتوانند کنترل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراتع حفاظت شده بوزین و مره خیل  شهرستان پاوه از عصر روز گذشته طعمه حریق شده که تلاش گروه های امدادی عصر امروز به نتیجه رسید و آتش مهار شد؛ شیب تند، صعب العبور بودن، وزش باد و پوشش انبوه گیاه منطقه از دلایل کند شدن مهار آتش در این منطقه بود.

به گفته کولانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، با توجه به خشن بودن و صعب العبور بودن منطقه آتش سوزی در سطح وسیعی نبوده و بیشترین خسارت به گیاهان یکساله وارد شده است.

افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت مهار آتش سوزی در این منطقه، گفت: به محض دریافت گزارش آتش سوزی در ارتفاعات بوزین و مره خیل جلسه مدیریت بحران در فرمانداری پاوه برگزار و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مجموعه منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، هلال احمر، بسیج، سپاه و نیروهای مردمی پای کار بودند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته بخش قابل توجهی از آتش مهار شد و بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات«بوزین و مره خیل» پاوه مهار شد

آتش سوزی در ارتفاعات«بوزین و مره خیل» پاوه مهار شد