مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-03سياسي

برای امامشان ویژه نوشتند


در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مطبوعات و نشریات داخلی کشورمان، ویژه نامه هایی را برای بنیانگذار انقلاب اسلامی منتشر کرده اند.

همچنین تیتر بسیاری از روزنامه ها با مضامینی درباره امام (ره) انتخاب شده است.

- در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مطبوعات و نشریات داخلی کشورمان، ویژه نامه هایی را برای بنیانگذار انقلاب اسلامی منتشر کرده اند.

همچنین تیتر بسیاری از روزنامه ها با مضامینی درباره امام (ره) انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست ، جهان اسلام در سوگ امام خمینی ، روح خدا به خدا پیوست ، روح بلند امام به ملکوت اعلا پیوست و .

از جمله تیترهایی بودند که 14 خرداد ماه 68 بر روی صفحه نخست روزنامه های کشورمان نقش بست تا ناقل یکی از تلخ ترین اخباری باشند که مردم ایران حداقل در چهار دهه ی گذشته شنیده اند.

حالا 34 سال پس از آن اتفاق دردناک، رسانه های ایران ویژه نامه هایی را در آستانه سالگرد ارتحال امام منتشر کرده اند که در گزارش زیر به جزییات برخی از آنها می پردازیم: روزنامه فرهیختگان با انتشار تصویری نقاشی شده از امام (ره) در پس زمینه آبی، ویژه نامه ای با تیتر یک امامِ عقلانیت امامِ نه به انفعال را منتشر کرده و همچنین طرح این پرسش را در دستور کار قرار داده است که جمع عدالت و آزادی در مکتب امام چطور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای امامشان ویژه نوشتند

برای امامشان ویژه نوشتند