مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:572023-05-29اقتصادي

طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در قم اجرا شد


مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم از اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان به منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف در سال مهار تورم و رشد تولید از اول خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت به نامگذاری سال1402 تحت عنوان سال مهار تورم، رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از تولید و حفظ و افزایش اشتغال برای بنگاه های کوچک و متوسط و در اجرای تصویب نامه تاریخ 18 اردیبهشت 1402 هیأت وزیران، شرکت ها و واحدهای کوچک و متوسط؛ در صورت پرداخت بدهی های معوقه خود یا توافق با شعب سازمان تأمین اجتماعی در مورد پرداخت اقساطی این بدهی در 12 قسط و به شرط پرداخت به موقع همه اقساط از صد در صد بخشودگی جرایم بیمه ای برخوردار خواهند شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم منظور از شرکت ها و واحدهای کوچک و متوسط را به موجب مصوبه هیئت وزیران به ترتیب بنگاه های اقتصادی دارای تعداد کارکنان کمتر از 50 نفر و بنگاه های اقتصادی دارای تعداد کارکنان 50 تا 100 نفر اعلام کرد.

وی گفت: مشمولان این بخشودگی؛ کارفرمایان کارگاه های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در قم اجرا شد

طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در قم اجرا شد