مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 00:352023-05-31سياسي

85 درصد سند چشم انداز 1404 حوزه علمیه در بوشهر محقق شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: 85 درصد سند چشم انداز 1404 حوزه علمیه در بوشهر محقق شده است و تلاش برای تحقق کامل آن ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا نبود سرعت این تحول نیز بیشتر هم می شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حوزه علمیه بوشهر متحول شده است گفت: طی چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته تاریخ روحانیت احیا شده است، و با برگزاری جشنواره های پژوهشی، دست استان به بیرون از آن بی نیاز شده است.

رییس شورای حوزه علمیه استان بوشهر، حوزه علمیه را مغز متفکر جهان اسلام دانست و ابراز داشت: گذشته از اینکه حوزه، مغز متفکر جهان اسلام بوده، قلب ارائه خون به جامعه اسلامی است و حیات این جامعه اسلامی به حوزه علمیه است.

امام جمعه بوشهر علت دشمن دشمنان با حوزه علمیه را قدرت آن عنوان کرد و گفت: دشمنان ما تشخیص دادند که مهمترین مراکز تمدن اسلامی و دفاع از نظام اسلامی حوزه های علمیه است به همین دلیل با تمامی توان خود علیه حوزه فعالیت کرده و به دنبال شکست حوزه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: بیشترین همت ما در حوزه باید در مسائل آموزشی، پژوهشی، تهذیب و شخصیت سازی طلاب تراز انقلاب اسلامی باشد؛ حوزه علمیه در ساختار آموزشی، پژوهشی و مدیریت منابع انسانی طلاب، اساتید و نخبگان نیاز به تحول جدی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد سند چشم انداز 1404 حوزه علمیه در بوشهر محقق شده است

85 درصد سند چشم انداز 1404 حوزه علمیه در بوشهر محقق شده است