مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-12اقتصادي

روستاییان اصفهان مصرف کننده لبنیات فروشگاهی شده اند


روستاییان به جای تولید لبنیات مصرف کننده محصولات فروشگاهی شده اند که این امر نشان از عدم پشتیبانی از آنها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی بعداز ظهر دوشنبه در دومین جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان در خصوص ارائه گزارش گروه کاری پیشرفت روستایی استان اصفهان گفت: اگر نسبت به هویت روستا و اینکه زندگی در روستا یک ارزش است و هر فرد روستایی بعنوان یک تولید کننده فرد مفیدی در جامعه است کار نکنیم، روستا به شهر وابسته می شود.

وی ادامه داد: روستاییانی که خود تولید کننده محصولات لبنی بودند امروز نیاز خود را از مواد غذایی صنعتی و فروشگاهی تأمین می کنند و همین موضوع نشان دهنده بی توجهی به زندگی روستایی است.

استاندار اصفهان گفت: از این رو گروه کاری پیشرفت روستایی باید فعالیت و حوزه اقدام خود را به صورت وسیع در نظر بگیرد و جنبه های فرهنگی روستا را نیز بررسی کند.

لزوم پشتیبانی فعالان حوزه مشاغل روستایی مرتضوی خاطرنشان کرد: کسانی که در حوزه مشاغل روستایی تسهیل گری می کنند نیازمند پشتیبانی هستند از این رو گروه کاری پیشرفت روستایی به خوبی می تواند پشتیبان طرح های توسعه روستایی باشد.

وی همچنین در خصوص تدوین تقویم نمایشگاهی استان که دستور جلسه دوم این نشست بود، گفت: موضوع تقویم نمایشگاهی استان بسیار با اهمیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان اصفهان مصرف کننده لبنیات فروشگاهی شده اند

روستاییان اصفهان مصرف کننده لبنیات فروشگاهی شده اند