مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:202023-05-30سياسي

112 برنامه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان این که 112 عنوان برنامه در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: جشنواره ملی فانون وفعالان دفاع مقدس ازجمله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر سه شنبه در اولین جلسه ستاد اجرایی پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حوزه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس 112 عنوان برنامه را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های فانوس، ترنم فتح و اشک انار از جمله برنامه هاست و این اداره کل گام های خیلی خوبی را در این راستا برداشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سال جاری پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است به اهمیت فضای مجازی در مقطع کنونی اشاره کرد و افزود: دشمن در این زمینه برای به انحراف کشیدن ذهن جوانان کارهای زیادی انجام داده است و باید در این زمینه قوی عمل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدام به برگزاری جشنواره فعالان فضای مجازی و مقاومت کرده است، تصریح کرد: تاکنون چهار دوره از این جشنواره برگزار شد و مازندران میزبان پنجمین دوره از جشنواره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 برنامه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می شود

112 برنامه ترویج و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می شود