مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-30اجتماعي

50 واحد آموزشی در اردبیل با مشارکت خیران در دست ساخت است


سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 50 مدرسه با مشارکت خیران در قالب 147 کلاس درس با زیربنای 10 هزار و 247مترمربع در اردبیل در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احد شیرین نژاد پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی در خصوص پروژه های خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اظهار کرد: با اعتماد سازی در مدرسه سازی در استان اردبیل تلاش شده است خیران پای کار بیایند که در حال حاضر نیز با مشارکت خیران 50 مدرسه در قالب 147 کلاس درس در دست ساخت قرار دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد تا مهر ماه سال جاری 24 مدرسه آماده تحویل خواهد شد، گفت: خیران اردبیلی در امر مدرسه سازی پیشگام و زبانزد در سطح کشور بوده و انتظار می رود با مساعدت و همکاری هر چه بیشتر شاهد رفع مشکلات در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با اشاره به تجهیز مدارس اردبیل به 60 چاپگر و 8 اسکنر حرفه ای ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان نوسازی مدارس کشور، برای مدارس سنگی، تکمیل مدارس و برچیدن مدارس کانکسی مجموعاً 800 میلیارد ریال خارج از اعتبارات کشوری تخصیص شده است.

شیرین نژاد در خصوص میانگین فضای آموزشی افزود: در سطح استان اردبیل 4 شهرستان از جمله اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و اصلاندوز از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد آموزشی در اردبیل با مشارکت خیران در دست ساخت است

50 واحد آموزشی در اردبیل با مشارکت خیران در دست ساخت است