مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:102023-05-28پزشكي

رونمایی از سامانه مدیریت بیماران نیازمند خدمات ویژه


رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، از رونمایی سامانه مدیریت جامع برای بیماران نیازمند خدمات ویژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدرضا مظهری گفت: مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، در راستای دستیابی به اهداف حوزه سلامت و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، کلان برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: پیاده سازی سامانه مدیریت جامع و یکپارچه سازی سامانه های موجود با هدف بهینه سازی و پاسخگویی بهتر به جامعه هدف ازجمله این کلان برنامه ها است که در قالب برنامه ای سه ساله، آن را دنبال می کنیم و بناست این برنامه، 64 مسئله و مشکل نظام سلامت را حل کند.

مظهری با اشاره به اینکه این برنامه به صورت فاز به فاز رونمایی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ادامه داد: سامانه مدیریت جامع برای بیماران نیازمند خدمات ویژه، جزیی از این برنامه است که در اوایل تابستان امسال برای بیماران خاص و صعب العلاج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت افزود: جریان اطلاعات و امنیت داده ها، ساماندهی، یکپارچه سازی و بهینه سازی سامانه های موجود و نیز رفع خلأهایی که در حوزه خدمات الکترونیک به این بیماران وجود داشت، در سامانه جدید مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه مدیریت بیماران نیازمند خدمات ویژه

رونمایی از سامانه مدیریت بیماران نیازمند خدمات ویژه