مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-18اقتصادي

راه اندازی مدرسه همشهری


مدیر عامل موسسه همشهری از راه اندازی مدرسه همشهری خبر داد و گفت: در راستای رفع معضل کاغذ، استفاده از کاغذ سنگی در دستور کاراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن مهدیان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 1400 مؤسسه همشهری 210 میلیارد تومان زیان انباشته داشت، اظهار کرد: پرداخت حقوق با تأخیر انجام شد و گاهی در چند قسط صورت می گرفت و تعداد صفحات به 24 صفحه کاهش یافته بود.

مدیرعامل مؤسسه همشهری با اعلام اینکه مجلات خوشنام همشهری به پیمانکار واگذار شده بود، تصریح کرد: مجموعه موردنظر اهلیت لازم را نداشت و به همین دلیل برندهای همشهری صدمه دید.

مهدیان با بیان اینکه افت تیراژ منجر به این شده بود که به سمت به روز رسانی چاپخانه نروند، خاطرنشان کرد: تغییر راهبرد و جهت گیری های سیاسی برندهای همشهری در این دوره انجام شد و وارد فضای کسب و کار شدیم.

وی تأکید کرد: بنده به شهردار تهران اعلام کردم که یا شهرداری پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مؤسسه همشهری را بر عهده بگیرد و یا اینکه به کسب و کار همشهری کمک کنند؛ همشهری تنها روزنامه نیست بلکه هلدینگ رسانه ای است و باید کسب و کار در این مؤسسه ارتقاء پیدا می کرد که شهردار تهران نیز دلسوزانه از موضوع حمایت کرد در حالیکه شهردار سابق توجه خاصی به روزنامه نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه همشهری

راه اندازی مدرسه همشهری