مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-19سياسي

شهید «مصطفی چمران» استاد و دانشمند تراز انقلاب اسلامی است


رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید چمران علم، دانش و اخلاق را باهم در آویخته بود، گفت: شهید «مصطفی چمران» استاد و دانشمند تراز انقلاب اسلامی است.

- کرمانشاه- رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید چمران علم، دانش و اخلاق را باهم در آویخته بود، گفت: شهید مصطفی چمران استاد و دانشمند تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نبی احمدی ظهر دوشنبه در نشست خبری سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید که در سالن جلسات دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه شهدا بر گردن همه ما و انقلاب حق بسیار دارند اما ما در پاسداشت و گرامیداشت مقام این شهدا کوتاهی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه امثال شهید چمران را باید به جوان شناساند تا الگویی برای جوانان باشند، ادامه داد: بازخوانی مسیر و سیره شهدای تراز انقلاب باعث می شود جوانان ما دچار توقف و گمراهی نشوند و در دام شبکه های معاند و ضد نظام و انقلاب گرفتار نشوند.

رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید چمران شخصیتی علمی و ایمانی داشته، تصریح کرد: شهید چمران اگرچه تحصیلات عالی خود را در بازه ای از زمان که ایران دچار ضعف بوده در خارج از کشور دریافت کرده اما در این مدت رویکرد خود را با انقلاب و نظام اسلامی حفظ کرده و نسبت به تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «مصطفی چمران» استاد و دانشمند تراز انقلاب اسلامی است

شهید «مصطفی چمران» استاد و دانشمند تراز انقلاب اسلامی است