مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-21بين الملل

عصبانیت نتانیاهو از عملیات های مقاومتی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یانه موج جدید ناامنی و در واکنش به عملیات مقاومتی جدید فلسطینی ها در شهرک اشغالی «عیلی»، مدعی شد که مجازات چنین اقداماتی مرگ یا زندان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه شنبه، 20ژوئن) در واکنش به عملیات جدید مقاومتی در سرزمین های اشغالی توییت تهدیدآمیز منتشر کرد.

طبق گزارش شبکه آی 24 ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود، علی رغم شکست های امنیتی مکرر اذعان کرد: اسراییل طی چند ماه گذشته ثابت کرده است که بدون استثنا با تمام عاملان عملیات تسویه حساب کرده و و هرکسی را که به آن آسیب می زند، یا خواهد کُشت و یا زندانی خواهد کرد.

روز گذشته، سه شنبه رسانه های عبری از کشته شدن 4 صهیونیست شهرک نشین در عملیات تیراندازی فلسطینی ها در نزدیکی پمپ بنزین شهرک اشغالی عیلی ، واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند؛ براساس گزارش ها، 4صهیونیست دیگر هم در این عملیات زخمی شدند.

نتانیاهو بعد از این عملیات و در حالی که کابینه اش تاکنون در کشف و مدیریت این عملیات ها بسیار ضعیف عمل کرده، مدعی شد: گزارش های میدانی از آن عملیات را به صورت دست اول دریافت می کند و این امر نشان می دهد که همه گزینه ها برای اسراییل در جهت پاسخ به عملیات ها یا حملات و تیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت نتانیاهو از عملیات های مقاومتی

عصبانیت نتانیاهو از عملیات های مقاومتی